Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

zondag 6 juni 2010

2e Handshobbymarkt in Sleen....





Het was de moeite waard!!! De eerste foto is van spullen die ik in de winkel van Artjourney nieuw heb gekocht. Wat een prachtige winkel is dat zeg!!

De tweede foto is van de spullen die ik voor een prikkie heb kunnen kopen. Neem nou het papier plusminus 20 vellen per pak en die stickers die er voor liggen ook nog allemaal erbij zon 5 vellen met vintagestickers voor 3,95!!! Ik heb 3 pakketten genomen.

Ik ben helemaal blij en mijn randponsen van jacobi zijn ook helemaal geweldig!!

Ik heb me voor genomen de hele maand niks meer te kopen....mmmmm we zullen zien...

De 3e foto ben ik met het kindje van mijn vriendin.Wij daarna zijn we nog even naar Emmen geweest om te winkelen...

Myraxxxx

3 opmerkingen:

Anette zei

Hoi Myra,
Wat leuk dat je er ook was! En wat heb je lekker veel stempels gekocht. Ik heb me zelf een beetje ingehouden en bescheiden inkopen gedaan. Wel een heel mooi kleurtje glimmermist meegenomen.....

Groetjes, Anette

Anneke. zei

Zo te zien heb je je lekker uit geleefd. Leuk,hoor!
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Wauw, jij hebt leuk gewinkeld :-)
Heel veel plezier ermee!
Groetjes, Sandra