Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 februari 2011

Award...voor Dora



Ik heb tot mijn grote verassing weer een award gekregen!!!!
Deze is afkomstig van Bianca, zij maakt hele mooi dingen .Bedankt, ik ben er heel blij mee. Ik wil graag een keer meedoen aan haar challenge , maar de tijd he...zucht.

Nu moet ik hem weer doorsturen. Ik vind dat errug moeilijk, er zijn zo veel mooie blogs.
Maar ik kies voor Dora omdat zij hele mooie dingen maakt en omdat ze altijd lieve berichtjes schrijft.

groetjes Myra

3 opmerkingen:

Dora zei

Dank je wel Myra, wat enorm lief van je.
En jij laat ook altijd lieve berichten achter.
Ik zal deze award eerdaags even plaatsen, mijn boekje is dit weekend denk ik wel af, en dan zal ik de award erbij zetten.

Nogmaals dank

Fijn weekend!

Anneke. zei

Gefeliciteerd met je award.
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met je award!
Groetjes, Sandra