Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

woensdag 28 december 2011

Theedozen....





Hebben jullie ook alle flesjes/stains losliggen? Ik had opeens een helder moment. Misschien bestaat dit idee al,excuus dan, maar ik vind het superhandig!!!
De houten theedoos komt van Xenos, schroef de deksel er af , et voila. Er zitten 9 vakjes in, en er passen dus precies 36 stains.

De plastic theedoos komt van de action. Ik heb er twee, 1 voor mijn refillers en 1 voor mijn alcoholinkt.

Liefs Myraxxxx

7 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super Myra. Bedankt voor de tip. Ziet er erg goed uit.
groetjes Marja

Top 2000 2019 zei

Nou ja zeg, wat een super goed idee. Ik ben ook al een tijdje aan het verzinnen waar ik alles handig in op kan bergen dus ik ben heel blij met je tip.
Groetjes Yvonne.

Sinikka zei

Ik vindt het een geweldig idee. Bedankt voor het delen ervan
Groetjes Sinikka

Dora zei

Ja het hoeft niet duur en moeilijk, dit is prima:)

Anette zei

Top idee!!

Sandra1968 zei

Een hele goede tip!

Ellie Knol zei

prima idee!