Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 7 mei 2012

Dylusions en distressmakers

Dylusions en distressmakers ik vind ze toch gaaf!!!! Wat een vrolijke kleuren hebben de Dylusions. Ik heb vandaag er vandaag even mee gespeeld...zie hier het resultaat.
Voor wie niet weet waar ik het over heb.
Gisteren was ik in Eext bij Anneke. Daar heb ik voor het eerst mijn distressmakers gebruikt, wow wat zijn dat fijne markers. Hier zijn mijn probeersels, de achtergronden zijn met distressmakers gemaakt even als de afbeeldingen.
Liefs Myraxxx

4 opmerkingen:

Bianca Kalksma zei

Há een bofkont die heerlijk bij Anneke is geweest ;) ik heb vaak aan jullie gedacht hoor! En wat een prachtige creaties heb je met de dylusionsprays gemaakt, super kleuren hè, haha heerlijk je opmerking, voor wie nog niet weet waar ik het over heb ;) En? Ook vieze vingers? En die distressmarkers ... ik ben ook helemaal om, ik vind ze ook echt een aanvulling en een aanwinst. In augustus/september mag ik ze van mezelf kopen, even nog een paar maandjes wachten na de AS-beurs ;) Ben heel benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Myra wat een feestje, je nieuwste creaties! Heerlijk he de Dylusions...hoewel ik wel latex handschoenen heb aangeschaft hahaha...Ik heb ervan genoten en ook je marker resultaten zijn erg mooi!

groetjes, Alie :-)

Els zei

Wat een prachtige creaties Myra en wat een schitterende kleurtjes ook. Het was weer heel gezellig bij Anneke he. Groetjes Els

Ellie Knol zei

geweldig weer Myra! Vooral de Marker creaties vindt ik geweldig, ik heb tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan ze te kopen, maar of het me lang lukt? LOL Mijn portemonnee is het er gewoon niet mee ens!