Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

donderdag 7 augustus 2014

Kaart

Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met verschillende materialen.

Ik ben begonnen met dylusions op een witte kaart te spuiten en een beetje water erover zodat het mooi gaat lopen.  Daarna heb ik onderstaand tissuepaper gebruikt. Ik heb de vogel nonchalant uitgescheurd en nog een stukje met alleen maar tekst. Die heb ik op de kaart geplakt. De randen heb ik ingesmeerd met een beetje gesso voor een mooi afstekend effect.
Ik heb een aantal stempels uitgezocht en die heb ik ge-embost met embossingpoeder voor een echt zwarte look. Daarna heb ik de bloemenstempel ingekleurd met distressinkt  en een waterpen.
De bloemenstempel heb ik een keer in zijn geheel uitgeknipt en opgeplakt. Twee bloemen heb nog een keer gestempeld en apart uitgeknipt.

 

Gebruikte materialen van Creabest:

Dylusions Ink Spray Vibrant Turquoise

Distress inkt: Dusty Conrad
                      Seedless Preserves
                      Peacock Feathers
                      Broken China

Tissuepaper
Goldenlijm
Gesso
Stempels:Botanicals - 80 x 80mm Clear Stamps - Wild Rose
Embossing poeder:Super Fine Detail Embossing Powder Black
Versamark
MiniMister
Glossy Accents mini
Waterbrush




 
 
 

5 opmerkingen:

Els zei

Super wat een plaatje is dit.
mooie kleurtjes ook.

Agnes zei

Mooi Myra. Dit is weer meer jouw stijl ...

Anneke zei

Een prachtig geheel. Duidelijk beschreven. Heel mooi van kleur. Groetjes Anneke.

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoe je dit hebt samengesteld, mooie kleurencombinatie , heel mooi geheel!! Bedankt voor de uitleg Mira!!

Groetjes
Maria

Renje zei

mooi gemaakt Myra. de kleuren zijn prachtig