Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 26 januari 2015

Leafs

 
Hallo allemaal,
 
 Ik mocht werken met de nieuwe stempels van Birgit Koopsen.  Ik ben groot fan Birgit haar werk vooral de felle kleuren spreken erg mij aan. Ik heb een kaart gemaakt en aan de hand van de foto's laat ik zien hoe ik deze gemaakt heb.
Ik heb twee kleuren dylusions als basis gebruikt.
Stempel:Punchanella Background
Ik heb met de waterpen wat rondjes gebleekt. Je gaat met de waterpen over de inkt en je dept  het water op met stukje keukenrol. 
Ik heb ook wat rondjes rood gemaakt. Stempel:Leafs
Daarna heb ik op een apart stuk papier oranje gesprayd.
De stempel geplaatst
Wat rode accenten aangebracht
Alles opgeplakt en nog wat accenten aangebracht en klaar is je kaart!
 
Groetjes-Myra
 
 Gebruikte materialen van Creabest:
 
Waterpen
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 opmerkingen:

Els zei

Heel mooi gemaakt Myra.
Groetjes, Els

Sandra1968 zei

Heel erg mooi! Ook leuk dat je laat zien hoe je het gemaakt hebt.

Groetjes, Sandra

maria's knutselplezier zei

Hele mooie kaart!!! Super mooie kleuren, mooi design!!

Groetjes
Maria

Boukje zei

Wat een prachtige kaart Myra! Mooie felle kleurtjes! Bedankt voor je uitleg.
Groetjes.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi resultaat Myra, gaaf zoals de felgekleurde bladeren zo mooi uitkomen op de mooie, groenige ondergrond.

Willy zei

Super mooi Myra, mooie frisse combinatie van kleurtjes. Bedankt voor je uitleg!!