Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 maart 2015

Weekend: zondag




Voor de tweede keer kwam het Artjouney designteam bijelkaar bij Ellen.
Van Louise hadden de opdracht gekregen. een boekje te maken
voor elkaar. .We moesten hem inpakken  zodat niemand kon zien van die was en hoe hij er uit zag. Dit is mijn boekje.

Dat was het boekje wat ik gekregen heb van Joke, mooi he?


Dat waren alle boekjes

 
 
Bij Ellen thuis....
 
Er was ook een gaaf project door Ellen bedacht. We moesten een normaal theeblik bewerken.




 
Alle blikjes bijelkaar

 
en Anneke was zo attent om voor ons allemaal iets te maken, een theepakketje, superleuk!!!

 
Een prachtige dag was het!!
 
Myra

 

6 opmerkingen:

Els zei

Schitterend wat een prachtige lange post vandaag en zo mooi die blikken en boekjes. Die van Anneke vind ik ook erg mooi gemaakt met dat theepakketje.

Willy zei

Wat een mooi verslag van een heerlijke dag!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat is jouw boekje bijzonder mooi geworden Myra...super!
Ook de andere boekjes tonen heel wat creativiteit en het theepakketje en blikjes zijn ook al zo leuk...Geniet lekker na:-)
Groetjes, Alie

Joke zei

Wat leuk jou verslag van onze DTD! Je boekje vindt ik schitterend!!! Het was een top dag!

Sandra1968 zei

Ik vind dit geweldig mooi! WAUW!

Groetjes, Sandra

Art Journey zei

Wat was het gezellig he?