Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 december 2019

Puinhoop 1




Na 120 kerstkaarten , 30 uitdagingen en nog wat projecten ziet mijn hobbykamer er zo uit!
Ik kan geen normale stap meer zetten , heb minimale werkruimte en te weinig tijd...want andere dingen kosten teveel te tijd , zoals werk want ja het moet moet ook betaald worden en hobbies zijn duur.

Ik ben van mezelf een sloddervos, maar dit is wel heel erg!! Ik ken mensen die alles keurig op orde hebben en ook houden....ik ben daar wel eens jaloers op , dat lukt mij niet ...ja een een paar dagen, verder niet ......

Even voor de goede orde , alleen mijn hobby kamer ziet er zo uit....de rest van mijn huis gelukkig niet. Dat is het voordeel van een aparte kamer , je doet de deur dicht en je ziet er er niks meer van....

Ik ga maar eens beginnen!!!

Myra

Geen opmerkingen: