Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

vrijdag 3 september 2010

leuk nieuws....




Vorige week kwam Wilma bij mij, de laatste kralen kopen. Ik had webwinkel in de kralen en toebehoren. Zij was een klant van me, ik zag haar wel es op beurzen waar ik stond. Door omstandigheden kon dat niet meer en heb bijna alles verkocht. Ik had nog wat bewaard voor het geval dat....Maar helaas het lukt niet meer.
Wilma begint in Hoogeveen de Kalerie...in winkel in kralen en leuke spulletjes....
Toen ik haar mijn kaarten liet zien, wilde ze ze gelijk in haar winkel verkopen, nou ja zeg...wat een eer!!!
Ik mag het in mijn tempo gaan doen...ben helemaal blij!!
Myraxxx


2 opmerkingen:

Anneke. zei

Gefeliciteerd, inderdaad wat een eer. Leuk voor je. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Anneke.

Karen zei

Oh, Myra, dat is leuk! Wat een eer. Een nieuwe carriere! Gefeliciteerd.

Groetjes,
Karen