Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

woensdag 8 juni 2011

Druk....





Ik ben druk met de tuin bezig, de tuin wordt helemaal onder handen genomen.

Afgelopen zaterdag zijn de sloopwerkzaamheden begonnen. Ca 15 vrienden hebben me geholpen met slopen. 4 x 6 kuub containers!!!!!!
Als dank heb ik deze labels gemaakt , ze zaten op een fles wijn of rose.

Maandag zijn de profs begonnen, helaas heeft mijn fototoestel het begeven dus ik kan geen fotos laten zien!!!!

Maarrrrr het wordt mooiiiiiiiiiii!!!!!!!....het eind is in zicht maandag moet het klaar zijn.

Myraxxx

5 opmerkingen:

Els zei

Dit zijn allemaal schitterend mooie labels Mira en wat zullen de helpers er blij mee zijn. Heerlijk dat maandag de tuin klaar is, maar wel jammer dat je camera het niet doet. Groetjes Els

regina zei

hoi

wow wat een gaven labels!

erg mooi gemaakt!

gr regina

Anette zei

MOOI!

Bianca Kalksma zei

Wow, wat heb je dat mooi gemaakt! Daar zul je ook heel druk mee zijn geweest, maar fijn dat je zoveel helpers had! Balen van je fototoestel, je maakt ons natuurlijk wel nieuwsgierig naar je tuin :) Ik wens je heerlijke Pinksterdagen toe!

Regina de Koning zei

Wat een prachtige tags bij elkaar. Heel mooi gedaan!! Hoop dat je foto toestel gauw weer gemaakt is. Ben wel nieuwsgierig naar je tuin?? Geniet van je tuin en natuurlijk van het maken van nieuwe creaties.

Groetjes, Regina