Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 30 september 2013

Eindelijk....



weer een bericht.

Wat een irritatie met mijn laptop. Eerst crasht mijn emailadres, hemel en aarde bewogen om hem weer terug te krijgen, Hotmail was onverbiddelijk,dus mijn emailadres kwijt!!!

Toen ging de harde schijf kapot, nieuwe er in. Ik kon nog steeds geen berichtjes plaatsen en nou kan ik voor het eerst, afkloppen, weer een berichtje plaatsen.

Ik weet niet hoe het kan maar hij doet het weer!!!!

Ondertussen heb ik natuurlijk niet stil gezeten....

Dit was een opdracht voor een vriendin,

xxxxMyraxxx

3 opmerkingen:

Gery zei

Zoooo, Myra, dit ziet er top uit hoor! Mooi gemaakt en heel mysterieus. In de stress liggen door een computer is verspilde energie, is mijn ervaring, die dingen zijn voor ons mensen gewoon niet te snappen en te volgen!!!
Groetjes Gery

Els zei

Hoi Myra je bent er weer. Niet meer zolang wegblijven hoor. hahaha.
Ja we maken er maar een lolletjes van maar het is heel irritant als dingen niet doen waar ze voor gemaakt zijn.
Je creaties is weer erg leuk en mooi zacht/pastel van kleur. Leuk gemaakt deze opdracht.
Op naar je volgende creaties.
Fijne dag en groetjes, Els

Sandra1968 zei

Wat vervelend, die computerproblemen... Ik kan me voorstellen dat je daar erg van baalt. Maar jouw creatie is weer een beauty!
Groetjes, Sandra