Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

zondag 6 oktober 2013

Bijenrompje

Deze quote vond ik zo leuk , dat ik er meteen een kaartje mee heb gemaakt!!!

De foto is niet zo scherp helaas. Mijn laptop heb ik weer weggebracht , ik kwam weer niet op mijn blog. Wat een drama!!!
Ik heb nog een minilaptop maar daar zit mijn fotoprogamma niet op van mijn fototoestel.
Ik moet dus foto s maken met mijn foon, ik heb duidelijk geen vaste hand.

Ik mag niet zeuren, want ik heb nog internet!

xxxMyraxxx


5 opmerkingen:

Els zei

He wat een ellende met de laptop, maar je werkstuk is weer schitterend leuk met je bijenrompje.
Ziet er weer heerlijk vrolijk uit.
Groetjes, Els

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart en dit is inderdaad een superleuke quote :-)
Groetjes, Sandra

Unknown zei

Ik hoop echt dat je hem later nog eens laat zien, ik kan hem jammer genoeg niet goe bekijken en volgens mij is hij het bekijken waard!

Fieneke zei

:) super tekst, erg leuk en een mooie kaart. De honingraad ziet er erg echt uit.
Groetjes Fieneke

Brendaxx zei

Wat ik kan zien ziet er al heel gaaf uit en die quote ga ik onthouden! echt grappig!
Groetjes,Brenda