Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 11 augustus 2014

Drieluik


Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik een drieluik gemaakt op ATC-formaat. Een ATC is een Artist Trading Card, een klein kaartje die je met anderen kunt ruilen.

Ik ben begonnen met bruin cardstock op maat snijden, zodat er drie ATC-tjes op kunnen. De ATC-tjes  heb ik voorzien van dezelfde stempel in drie verschilldende kleuren stempelinkt. Daarna heb ik ze met behulp van een waterpen ingekleurd met verschillende kleuren distress ink.

Ik heb drie cirkels uitgeknipt en dubbelgevouwen en boven ieder kaartje geplakt. Als laatste heb ik een randje getrokken om de kaartjes in de bijbehorende kleuren.

Groetjes Myra

Materialen van Creabest:

-Cardstock hershey
-Specialty Stamping Artist Trading Cards
-5x7 Clear Stamp - Henbury Lane - Purple
-Stazon Midi Cactus Green
-Stazon Midi Teal Blue
-Stazon Midi Vibrant Violet
-Glossy Accents mini
-Waterbrush Medium
-Distress Ink Broken China
-Distress Ink - Shaded Lilac
-Distress Ink Peeled Paint
-Distress Ink Pumice Stone
-scor-pal-metric






2 opmerkingen:

Willy zei

Wat een leuk drie luik!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een schitterend drieluik Myra, heerlijke kleuren ook.
groetjes, Alie