Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 11 oktober 2010

kerstkaart......





Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt, deze keer met een sober uiterlijk, voor mijn doen dan hahaha....
Ik heb een formaat ATC eerst bewerkt met twee kleuren distress en daarna gestempeld met de tekst 'liefde'. Daarna heb ik een correspondentiekaartje bewerkt met distressinkt, hierna afgekort als corka,. Tjongejonge wat een k-woord om te typen zeg!!!
De stipjes heb ik met zilverinkt gemaakt. De kerstboom heb ik met zwart gestempeld, de kristallenstempel heb ik ge embossed met de glitterembos. Et voila een echt kerstkaartje!!
Myraxxx

4 opmerkingen:

Anneke. zei

Zier er heel leuk uit!

Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Ik vind 'm héél erg mooi!
Meid, wat heb jij een mooie stijl van kaarten maken :-)
Liefs, Sandra

Karen zei

Ow. wow, vind hem echt heel prachtig!!!

Groetjes,
karen

Dora zei

Myra dit is werkelijk prachtig, wat een schoonheid!