Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

zondag 31 oktober 2010

Verhuisd.......





























Ik had een kleine kamer (even naar beneden scrollen )op zolder en grotere rommelkamer.


Deze week had ik bedacht dat het steeds voller werd op mijn kleine knutselkamer. Dus heb ik de kamers om geruild....Ik ben er erg blij mee!!!!!!
Nog een nieuwtje, ik heb een big shoot gekocht, een el-ek-trike....zo handig, de cuttlebug kon ik toch moeilijk bedienen met een hand.

De kamer is nog in Doemaar kleuren , dat was een paar jaar weer helemaal in. MMmmm voorlopig laat ik het nog maar even zo....hihi

Myraxxx









6 opmerkingen:

Anneke. zei

Ziet er zeer goed uit!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Groetjes Anneke.

Karen zei

Ziet er toppie uit hoor Myra en die kleuren....komen vanzelf weer in de mode :-)

Sandra1968 zei

Ik vind die Doe Maar kleuren leuk: vrolijke knalkleuren :-)
En je kamer is heel erg mooi. Heel slim dat je de kamers hebt omgeruild ;-)
En gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Zo werkt het vast een stuk prettiger.
Groetjes, Sandra

Dora zei

wat een heerlijke kamer, geniet er van!

Wiebine zei

mooie kamer hoor en ik ben dol op Doe Maar (was vroeger fan, nu niet meer hoor)
groetjes,
Wiebine

Jacquelien zei

Super plekkie! Daar ga je je vast heel wat uurtjes vermaken hihi!